More than betterXD

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Länge sen jag skrevXD

Av More - 19 december 2010 12:15

Nu är det ju så att det är ganska länge sen jag skrev(om man räknar bort Maddi Jane klippen) Ah förlåt för att ja inte har skrivit. Men när jag inte har skrivit har jag kollat på www.fokis.se och fått lite tips därifrån... Så jag ska börja använda dom. Jag börjar med att lägga ut bilder men inte på andra om jag inte har frågat. Fast just nu ska jag berätta vad jag har gjort den här lilla stunden....-.-' Jag har alltså varit inne  på gsm,msp och kollat fokis blogg.... Nu ska jag fika....XD Det är drygt att fika....Men inte om det är LUSSEBULLAR,PEPPARKAKOR,JULMUST...m.m<3 Jag undrar varför jag skriver med olika färgad text Jag ska också fixa frågestund här på bloggen.... PÅ TISDAG EFTER KL14.00 ÄRE JULLOV! Just nu är jaginne på msp,gsm,kollar fokis blogg,lyssnar på musik och chattar med Emilia! På gsm så spelar jag fotosession<3Jag chattar också med en tjej tillXDIsac spillde ut min mjölk!! *ARG* Ähhh nu orkar jag inte skriva mer ni får lite bilder och youtubeklippXD

              

                       Jay Smith

                    

Minnah Karlsson:

                                

  

Jay Och Minnah:

                          

IdolJuryn:

 

Det var lite bilder och två klippXD 

 
 
majaa

majaa

21 december 2010 18:54

gillar minnha och jay eller

http://www.heffaklumpensblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av More - 4 januari 2011 17:16

Som ni har sett har jag ju inte gjort mina 30 dagar bara en..så jag ska sluta med det:) Jag ska ha msp tävling nu!!!:P:P.P vilken gubbe tycker ni är sötast?   Deltagare nr1    Me:)   Deltagare nr2    Lillium:)   Deltagare nr3    Ses...

Av More - 2 januari 2011 18:57

Hot Myspace Generators     Hot Myspace Generators     Free Myspace Generators       ...

Av More - 2 januari 2011 18:48

Teddy Gram Note Generator you must read thisXD  Det gick bara skriva engelska sry för de:P   ...

Av More - 2 januari 2011 18:45

Myspace Message Generators

Av More - 2 januari 2011 18:38

MySpace Christmas CommentsChristmas Santa Hat Comment...

Presentation


Rosor är röda violer är blå men skitsamma jag äger ändå

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards